fbpx
Blog
Blog

Studia w Anglii: London Metropolitan University! Obszary badań Katedry Komputeryzacji i Mediów Cyfrowych.

Komputeryzacja stała już się częścią naszego życia, zatem nic dziwnego, że stale rośnie zainteresowanie cyfryzacją. Nie tylko firmy prześcigają się w nowych technologiach, także uczelnie pracują nad innowacyjnymi strategiami. Dziś przedstawiamy Wam zasięg prac naukowych na  London Metropolitan University. Poza przybliżeniem zakresów badań danych jednostek, zamieszczamy także przykłady kierunków, dzięki którym w przyszłości będziecie mogli stać się częścią przedstawionych zespołów badawczych.

Centrum Technologii Komunikacyjnych

 

Działalność badawcza centrum skupia się na systemach komunikacji bezprzewodowej, bezprzewodowych sieciach komputerowych, przetwarzania sygnału cyfrowego oraz modelowaniu urządzeń. Komunikacja bezprzewodowa odgrywa kluczową rolę w technologiach 5G, IoT, WiFi, Bluetooth, UWB, satelity itp.

Kierunki :
  • Electronics and Internet of Things

 

Centrum Bezpieczeństwa Cybernetycznego

 

Cyberbezpieczeństwo obejmuje bezpieczeństwo wszystkich aspektów przetwarzania informacji online, w tym: samej informacja, dostępu do niej, jej transport przez sieci i operacje przetwarzania informacji w różnych miejscach – na komputerze, w pamięci, w chmurze lub w ruchu. Jest to szczególnie ważne i istotnie dla osób fizycznych, ale przede wszystkim dla przedsiębiorstw. Z tego względu uczelnia współpracuje z przedstawicielami firm aby rozwiązywać problemy cyberbezpieczestwa o znaczeniu biznesowym i społecznym.

Kierunki:
  • Computer Networking and Cyber Security
  • Computer Networking and Infrastructure Security

 

Centrum Badań Systemów Inteligentnych

 

Naukowcy z tej placówki pracują nad poprawą jakości produktów, usług i kwestii bezpieczeństwa poprzez włączenie do nich technik sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Centrum ulepszyło szeroką gamę systemów informatycznych, urządzeń i oprogramowania w produktach domowych, medycznych i przemysłowych. Techniki oparte na sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego znalazło zastosowanie w biologii i medycynie, w bezpieczeństwie cybernetycznym, kryptografii oraz rozpoznawaniu tożsamości, a także do rozpoznawania języka naturalnego, czy robotyce.

Kierunki:
  • Computer Systems Engineering and Robotics

 

Centrum ds. Technologii uczenia się

 

Jednostka ma na celu wprowadzanie innowacyjnych metod wspierających naukę, opartych na odpowiednio przygotowanych aplikacjach i platformach. Grupy docelowe stanowi sektor szkolnictwa wyższego oraz pracownicy przedsiębiorstw. Działania przyczynia ją się do rozwoju teorii i modeli pedagogicznych w nauczaniu online, stworzenia platform innowacji w praktykach nauczania i uczenia się oraz oryginalnych pomysłów wspierających zaangażowanie uczniów. Naukowcy dążą do ulepszenia projektów multimedialnych i  zasobów edukacyjnych, które mają być wykorzystane w realizacji programu nauczania oraz skuteczniejszego wykorzystania dużych zbiorów danych i analiz.

 

Centrum ds. Mediów, kultury i technologii kreatywnych

 

Miejsce powstało z myślą o wspólnym tworzeniu przestrzeni kulturowej, w której zarówno historia jak i nowoczesne media są w stanie tworzyć spójną całość. Centrum wspiera m.in.  rozwijanie partnerstwa uczelnianego między społecznościami, nauczanie o szybko zmieniających się mediach i trendach, które wpływają na aspekty życia osobistego. Obecnie prowadzone badania dotyczą mediów, mediów społecznościowych, historii życia, amerykańskiego filmu i telewizji, kultury popularnej, polityki reprezentacji, historii kultury, kultury cyfrowej i dziennikarstwa.

Kierunki:
  • Digital Media
  • Journalism, Film and Television Studies
  • Media and Communications
  • Media and Public Relations
  • Media, Communications and Journalism
  • Photojournalism

 

Centrum Statystyki, badań operacyjnych i matematyki

 

Naukowcy prowadzą tutaj badania głównie w dziedzinie statystyki i czystej matematyki. Zespół opracował jedną z najczęściej stosowanych technik modelowania statystycznego na świecie –  uogólnione modele addytywne dla położenia, skali i kształtu (z ang. GAMLSS).W 2014 r. praca zespołu GAMLSS była jednym z najczęściej pobieranych artykułów z publikacji Royal Statistics Society, do tej pory z ponad 500 cytowaniami. Metodologia GAMLSS została przyjęta przez Departament Żywienia dla Zdrowia i Rozwoju Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) do budowy światowych standardowych krzywych wzrostu (centylowych) dla dzieci.

Kierunki:
  • Mathematical Sciences
  • Mathematics
  • Mathematics and Computer Science